Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki - promocja terenów inwestycyjnych
Informacja o projekcie
Projekt obejmuje kontynuację rozpoczętej w poprzednich latach, sprawdzonej i skutecznej kampanii promocyjnej walorów inwestycyjnych Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny, która będzie realizowana zarówno w kraju jak i za granicą, obejmując jako jedno z działań udział w targach inwestycyjnych w kraju i za granicą. Przedmiotem Projektu jest promocja 8 terenów inwestycyjnych z obszaru Gminy i Miasta, o łącznej powierzchni 46,195 ha. Projekt, prócz wypromowania kilkunastu sztandarowych ofert terenów inwestycyjnych z obszaru Czerwionki - Leszczyn, ma za zadanie promować spójny system identyfikacji wizualnej Gminy wraz z jej logo – kolorowym diamentem, pod hasłem: Czerwionka Leszczyny. Złoża sukcesu.
Na planowane działania złożą sie następujące działania promocyjne:
-
Opracowanie prezentacji multimedialnej ofert inwestycyjnych.
-
Prezentacja ofert inwestycyjnych na nośniku elektronicznym (pendrivy).
-
Zakup gadżetów reklamowych.
-
Zakup stojaków reklamowych typu „Roll-up”.
-
Udział w targach inwestycyjnych: Salon nieruchomości i inwestycji INVESTFIELD – Poznań, Listopad 2012.
-
Udział w targach inwestycyjnych: Międzynarodowe Targi Nieruchomości Inwestycyjnych EXPO REAL- Monachium, Październik 2012.
-
Udział w targach inwestycyjnych: Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji REAL VIENNA- Wiedeń, Maj 2013 r.
-
Wynajem powierzchni reklamowej wraz z wykonaniem bilboardu.
-
Udział: Ogólnopolski Kongres Regionów- Świdnica, Maj 2013.
-
Emisja spotów reklamowych w TV,
-
Zawarcie umów na emisje spotów reklamowych w radio.
-
Artykuły w profesjonalnych, branżowych czasopismach.
-
Reklama na lotnisku.
-
Spotkania biznesowe.
-
Promocja projektu - Konferencja otwierająca i zamykająca projekt.
Główne cele projektu
Głównym i nadrzędnym celem projektu będzie wypromowanie posiadanych wolnych terenów inwestycyjnych. . A co za tym idzie, przyciągnięcie inwestorów do Czerwionki-Leszczyn. W swoich założeniach kampania realizować będzie także cele informacyjne, aby możliwie największa część rynku docelowego została poinformowana o oferowanej bazie inwestycyjnej i możliwościach gospodarczych gminy. Realizacja kampanii ma zwiększyć świadomość potencjalnych inwestorów o dużych zasobach inwestycyjnych i atrakcyjności gminy i miasta jako wolnej niszy gospodarczej. A w oczekiwanym rezultacie skłonić ich do zaangażowania finansowego na naszym terenie. Projekt kampanii promocyjnej ma na celu przyczynić się do wzrostu wartości bezpośrednich inwestycji w naszym regionie. Zaplanowana kampania promocji oferty inwestycyjnej odbywać się będzie multimedialne - będzie obejmować działania w wielu mediach. W efekcie realizacji kampanii promocyjnej pośrednio wzmocniony zostanie system obsługi i wspomagania inwestycji oraz wymiany handlowej, w szczególności w części dotyczącej zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji w gospodarce.
Informacja o znaczeniu Unii Europejskiej w realizacji inwestycji
Zadanie pn. „Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki – promocja terenów inwestycyjnych”, będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2 Promocja inwestycyjna Wartość projektu to kwota 441 980,69 zł, z czego dofinansowanie z EFRR to 370 731,06 zł.
Realizacja projektu
-
SPOT TELEWIZYJNY
- SPOT RADIOWY
- Notatka służbowa z wyboru wykonawcy 2 szt. stojaków reklamowych typu "roll up w ramach realiacji projektu pn. "Czerwionka-Leszczyny.Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki - promocja terenów inwestycyjnych"
- Notatka służbowa z wyboru wykonawcy uługi transportowej na Kongres Regionów 2013 w Świdnicy
- Zaproszenie do złożenia oferty - dostawa 2 sztuk stojaków reklamowych typu "Roll up" w ramach Kampanii promocyjnej "Czerwionka-Leszczyny.Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki - promocja terenów inwestycyjnych"
- Zaproszenie do składania ofert - usługa transportowa polegająca na przewozie 4 osób na Kongres Regionów 2013 w Świdnicy na trasie Czerwionka-Leszczyny - Świdnica, Świdnica - Czerwionka-Leszczyny w ramach Kampanii promocyjnej "Czerwionka-Leszczyny.Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki - promocja terenów inwestycyjnych"
- Zaproszenie do skladania ofert
- Formularz ofertowy -
- Zaprosznie do składania ofert na: "Dostawę 300 szt. Pamięci USB wraz z nagraniem informacji o terenach inwestycyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny" w ramach projektu Kampanii promocyjnej "Czerwionka-Leszczyny.Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki - promocja terenów inwestycyjnych"
-
Prezentacja -
Zaproszenie do składania ofert - Usługa transportowa polegająca na przewozie 4 osób na Targi Gmina Investfield 2012 w Poznaniu na trasie Czerwionka-Leszczyny - Poznań, Poznań - Czerwionka-Leszczyny w ramach Kampanii promocyjnej "Czerwionka-Leszczyny.Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki - promocja terenów inwestycyjnych"
-
-
Zaproszenie do udzialu w konkursie: "Stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii pn. "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki – promocja terenów inwestycyjnych" realizowanej od 1.09.2012 do 29.11.2013".
Media o projekcie
Czerwionka: podsumowali kampanię promocyjną terenów inwestycyjnych
Zakończono projekt związany z promocją terenów inwestycyjnych w Czerwionce-Leszczynach
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby
Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.slaskie.pl