Czerwionka-Leszczyny - wymarzone miejsce dla Twoich inwestycji
Cel projektu
Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny zlokalizowana jest w obszarze dużych i prężnie rozwijających się aglomeracji: katowickiej, gliwickiej i rybnickiej. Dobra lokalizacja, posiadanie atrakcyjnych, wolnych terenów inwestycyjnych oraz sieć połączeń drogowych umożliwiających łatwy dojazd do okolicznych miast aglomeracji śląskiej stawia gminę na pozycji idealnego miejsca do zainwestowania. Sąsiedztwo dobrze rozwiniętych gospodarczo miast, uznanych na rynku gospodarczym zmusza gminę do wykreowania i zareklamowania wizerunku Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny jako miejsca przyjaznego inwestycjom.
Niemniej dotychczasowe działania promocyjne, mające na celu uwypuklenie atutów gminy jako terenu atrakcyjnego gospodarczo, były prowadzone głównie lokalnie i nie przyniosły oczekiwanych efektów. Ograniczone środki finansowe nie pozwalały na przeprowadzenie kampanii promocyjnej na skalę krajową czy wręcz zagraniczną.
Głównym i nadrzędnym celem projektu obecnej kampanii promocyjnej pn. „Czerwionka-Leszczyny - wymarzone miejsce dla Twoich inwestycji” będzie przyciągnięcie inwestorów do Czerwionki-Leszczyn. Kampania ma przekonać grupę docelową projektu o inwestycyjnej atrakcyjności gminy i miasta, a w rezultacie skłonić ich do zaangażowania finansowego na naszym terenie. Zaplanowane w projekcie działania promocyjne będą biegły kilkutorowo. Równocześnie promowane będą: tereny inwestycyjne, mieszkaniowe i rekreacyjno - sportowe. Powstanie nowego zakładu generuje równocześnie miejsca pracy, ale także zwiększa zapotrzebowanie na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych (a co za tym idzie, również potrzeb społecznych związanych z wypoczynkiem, rekreacją i sportem), potencjalnych pracowników tych zakładów. Przedstawienie możliwości zlokalizowania przedsiębiorstwa czy zakładu na terenie gminy z jednoczesnym zapewnieniem możliwości zamieszkania i wypoczynku dla potencjalnych pracowników tych firm wyraźnie zwiększa atrakcyjność oferowanych terenów. Kampania skierowana jest do różnego rodzaju odbiorców - inwestorów, deweloperów, pośredników handlu nieruchomościami, instytucji i firm finansujących budowę nieruchomości, dostawców usług, mediów specjalizujących się w problematyce nieruchomości, działających nie tylko na terenie naszego kraju. Zaplanowane działania dają możliwość spotkań, wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów zarówno na rynku regionalnym, krajowym jak i zagranicznym. Realizacja kampanii przyczyni się również do wykreowania wizerunku Czerwionki-Leszczyn wśród jej mieszkańców, jako miejsca atrakcyjnego do lokalizacji inwestycji, zamieszkania i spędzania wolnego czasu.
Przedmiot promocji
Tereny inwestycyjne zapisane w planie zagospodarowania przestrzennego symbolami:
- M4 - tereny mieszkaniowe przeznaczone pod zabudowę realizowaną w formie zorganizowanej
- PU1 - lokalne strefy aktywności gospodarczej
- US - tereny usług sportu i rekreacji
- U - tereny usługowe
Planowany harmonogram realizacji projektu
Finansowanie projektu
- Koszt całkowity projektu 351 109,01 zł
- Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WŚL 258 317,97 zł
- Środki własne gminy 92 791,04 zł
Realizacja projektu
- Sprawozdanie z uczestnictwa Gminy w Targach Real Vienna 2010 w Wiedniu
- Zaproszenie do składania ofert - Usługa transportowa polegająca na przewozie 5 osób na Targi Real Vienna 2010 na trasie Czerwionka-Leszczyny - Wiedeń, Wiedeń - Czerwionka-Leszczyny rozstrzygnięcie
- Sprawozdanie z uczestnictwa Gminy w Targach MIPIM 2010 w Cannes
- Protokół z otwarcia ofert na wykonanie zadania "Dostawa materiałów promocyjnych"
- Zaproszenie do składania ofert - dostawa materiałów promocyjnych
- Gmina w Cannes
- TV, outdoor i targi w Cannes! Gmina intensyfikuje promocję terenów inwestycyjnych
- Strona internetowa z ofertami terenów inwestycyjnych
- zaproszenie do składania ofert - Przygotowanie projektu oraz wykonanie strony internetowej z ofertami terenów inwestycyjnych
rozstrzygnięcie - Sprawozdanie z uczestnictwa Gminy w Targach Expo Real 2009 w Monachium i Open Days w Brukseli
- zaproszenie do składania ofert - Dostawa stojaków reklamowych typu "roll up"
rozstrzygnięcie - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego - Dostawa materiałów promocyjnych
ogłoszenie o unieważnieniu - zaproszenie do składania ofert - Zakup komputera typu NOTEBOOK z oprogramowaniem oraz rzutnika
rozstrzygnięcie - zaproszenie do składania ofert - Pamięć USB wraz z nagraniem informacji o terenach inwestycyjnych
rozstrzygnięcie - zaproszenie do składania ofert - Katalog ofert terenów inwestycyjnych
rozstrzygnięcie - Ustanowienie znaku graficznego - logo Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
- Konkursy:
HASŁO REKLAMOWE KAMPANII PROMOCYJNEJ TERENÓW INWESTYCYJNYCH GMINY I MIASTA CZERWIONKA - LESZCZYNY
LOGO GMINY I MIASTA CZERWIONKA - LESZCZYNY
rozstrzygnięcie konkursów
Format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
Sprawozdanie z uczestnictwa Gminy w Targach Real Vienna 2010 w Wiedniu | 1.34MB | Plik: Sprawozdanie z uczestnictwa Gminy w Targach Real Vienna 2010 w Wiedniu |