• język migowy
Strona główna/Urząd/Aktualności/Konkurs KRYSZTAŁY PR-u. Kampania Czerwionki-Leszczyn w gronie najlepszych w kraju!

Konkurs KRYSZTAŁY PR-u. Kampania Czerwionki-Leszczyn w gronie najlepszych w kraju!

Aktualności 21 Maja 2013
Kampania "Ekoakcja-segregacja" opracowana i realizowana przez Urząd Gminy i Miasta w Czerwionce-Leszczynach znalazła się w gronie pięciu najlepszych kreatywnych kampanii promocyjnych w kraju! Została dostrzeżona przez ekspertów i nominowana w ogólnopolskim prestiżowym konkursie "Kryształy PR-u".

Celem Konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych i organów Administracji Państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań 
i rozwiązań.
Konkurs obejmuje następujące kategorie konkursowe:
  1. Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych 
  2. Najlepszy film promocyjny 
  3. Najlepsza promocja projektów unijnych 
  4. Najlepsza kreatywna kampania promocyjna 
  5. Najlepsza gazeta miejska/biuletyn
Udział w konkursie jest bezpłatny.


Przewodniczący Jury
Prorektor ds. Współpracy Międzynarodowej i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Prof UE dr hab. Sławomir Smyczek

Skład Jury
  • Dr Anna Adamus-Matuszyńska
  • Dr Krzysztof Koj
  • Dr Marek Lipczyk
  • Dr Wojciech K. Szalkiewicz
  • Dr Sebastian Chachołek
  • Dr Marek Skała
  • Grzegorz Kiszluk
  • Bartłomiej Wnuk
  • Krystian Dudek


Oto lista wyróżnionych w poszczególnych kategoriach. Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali, która odbędzie się jutro wieczorem.

1. Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych
a. Urząd Miejski w Będzinie
b. Gmina Trzebnica
c. Urząd Miejski w Radomiu
d. Gmina Miejska – Urząd Miasta Krakowa 
e. Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

2. Najlepszy film promocyjny
a. Urząd Miejski w Lipnie 
b. Departament Prasowo-Informacyjny MON
c. Gmina Miasto Rzeszów – Urząd Miasta Rzeszowa
d. Komenda Główna Policji
e. Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego

3. Najlepsza promocja projektów unijnych
a. Gmina Grodzisk Mazowiecki
b. Gmina Bytom – Urząd Miejski w Bytomiu
c. Urząd Miasta Lublin
d. Miasto Białystok – Urząd Miejski w Białymstoku
e. Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego

4. Najlepsza kreatywna kampania promocyjna
a. Miasto Ruda Śląska
b. MPWiK Jaworzno
c. Urząd Miasta i Gminy Czerwionka-Leszczyny
d. Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości 
e. Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

5. Najlepsza gazeta miejska lub biuletyn
a. Urząd Miasta Katowice
b. Gmina Czeladź
c. Urząd Marszałkowski Woj. Lubuskiego
d. Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
e. Urząd Miasta Legnicy

Założenia i cele kampanii oraz ich realizacja opracowane zostały przez Wydział Gospodarowania Odpadami, Biuro Funduszy Zewnętrznych oraz Rzecznik Prasową.
top_baner
do góry