• język migowy
Strona główna/Urząd/Aktualności/Nowy projekt promocji terenów inwestycyjnych rozpoczęty

Nowy projekt promocji terenów inwestycyjnych rozpoczęty

Aktualności 16 Listopada 2012
Wczoraj w Miejskim Ośrodku Kultury odbyła się konferencja otwierająca projekt promocji terenów inwestycyjnych pn. "Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki".

Głównym celem nowego projektu jest wypromowanie wolnych terenów inwestycyjnych, a w efekcie wzrost inwestycji na terenie Czerwionki-Leszczyn.

"Poprzednie kampanie udowodniły, że nawet mniejsze gminy mogą zaistnieć na arenie gospodarczej i walczyć skutecznie o pozyskanie inwestorów. Jednak, dla podtrzymania efektu rozpoznawalności niezbędna jest stała kontynuacja rozpoczętych i prowadzonych działań promocyjnych. Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny stale uwypukla atuty gminy, jako terenu atrakcyjnego gospodarczo. Dążymy do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać" - podkreślał burmistrz W. Janiszewski. 

Celem obecnej kampanii promocyjnej jest wzrost bezpośrednich inwestycji na terenie realizacji projektu i jeszcze większe podniesienie zainteresowania obszarami inwestycyjnymi.

Przedmiotem promocji projektu jest osiem terenów lokalnej strefy aktywności gospodarczej:
http://czerwionka-leszczyny.pl/urzad/tereny_pu.html

"Koszt całkowity projektu wynosi 469 859,00 zł. Na realizację zadania pozyskano środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w kwocie 399 380,15 zł, środki własne gminy to 70 478,85 zł – powiedziała Krystyna Jasiczek, naczelnik wydziału rozwoju Gminy i Miasta. - W ramach projektu zaplanowano m.in. wykonanie prezentacji ofert inwestycyjnych w wersji elektronicznej, wynajem bilbordów z przeznaczeniem na reklamy Czerwionki-Leszczyn, kampanię w prasie, radiu i telewizji, kampanię reklamową na terenie portu lotniczego, udział w targach inwestycyjnych".

Poprzednie działania promocyjne realizowane z udziałem mieszkańców Czerwionki-Leszczyn odniosły pozytywne rezultaty w obszarze wizerunkowym, ale także jeśli chodzi o sprzedaż terenów pod inwestycje. 

"Dokładamy starań, aby najnowsza kampania, nad którą właśnie pracujemy również była nietuzinkowa i zauważalna. Z powodzeniem udowodniliśmy unikatowość pozytywnej energii naszych mieszkańców w poprzedniej kampanii i także tym razem postanowiliśmy czerpać inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców naszej gminy. Będziemy stawiać na unikatowość i wyjątkowość, ale szczegóły koncepcji kreatywnej prezentować będziemy w kolejnych etapach realizacji projektu" - wyjaśniła Hanna Piórecka-Nowak, rzecznik prasowa UGiM.

Nowymi twarzami kampanii Czerwionki-Leszczyn zostali: Emilia Domaradzka z Czuchowa i Mateusz Kuśka z Przegędzy.
Już dziś Emilia i Mateusz wezmą udział w sesji zdjęciowej, która odbędzie się w Bytomiu.
top_baner
do góry