• język migowy
Strona główna/Urząd/Aktualności/Rejestr Danych Kontaktowych

Rejestr Danych Kontaktowych

Aktualności 20 Lipca 2020

Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych (RSRP), uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych (RDK), który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych (SRP). Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.

Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).

Dołączyć do RDK można na dwa sposoby:

- w urzędzie poprzez formularz

- przez Internet (na stronie www.GOV.pl należy wybrać usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych).

 

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/co-to-jest-rejestr-danych-kontaktowych-rdk

 

top_baner
do góry